«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۲ آبان ۱۲, یکشنبه

اگر ما را صد بار بکشند و زنده شویم ...


تصویر پیوست را که به یکی از مهم ترین و باریک اندیشانه ترین شعارهای روح الله خمینی آذین یافته و سخن دروغ مردکی پلید را نیز دربر دارد، درج کرده و نوشته است:
«بله! شعار مرگ بر آمریکا می تواند حذف شود!
 شعار هایی مثل مرگ بر صدام، مرگ بر شاه و ... هم قبلا حذف شدند ... اما اول موردشان حذف شدند بعد شعارشان ...»

از «گوگل پلاس»

می نویسم:
کاری به شعار «مرگ بر آمریکا» که در واقع شعار «مرگ بر امپریالیسم آمریکا»ست، ندارم؛ گرچه، این شعار و سخن را امروز صد بار درست تر از آن روزها می دانم و همه ی جهان با آن درگیر است و نه تنها مردم ایران! ولی، نگاهی به گفته ی آن رفسنجانی پلید و دروغگو بیندازید که چگونه بارها و بارها حرف از زبان این و آن ساخته و آبرویش رفته است. از خود نمی پرسید که چگونه رهبر کنونی جمهوری اسلامی وی را «استوانه نظام» می خواند؟! کسی که همواره در زیانبار ترین تصمیم گیری های حاکمیت نقش داشته، دروازه های اقتصاد ایران را به روی کشورهای امپریالیستی گشوده و پشتوانه ی یورش به آزادی های مدنی و اجتماعی بوده و هنوز هم در جایگاه مهم ترین تصمیم گیری ها نشسته است!

آیا با خود نمی اندیشید که باید ایرادی بنیادین در کار باشد که چنین اوضاع اقتصادی ـ اجتماعی پدید آمده و چشم انداز آینده ی ایران با چنین رژیمی از این هم تیره تر است؟!*

ب. الف. بزرگمهر    ۱۲ آبان ماه ۱۳۹۲

* از دیدگاه مارکسیسم ـ لنینیسم، دلیل های آن بسیار روشن است و من نیز در برخی یادداشت ها و نوشتارهای خود از این زاویه به چند و چون آن پرداخته ام!

 

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!