«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۳۹۳ مرداد ۱۵, چهارشنبه

در کشوری که مشتی حرامزاده و نابکار انگلیسی ـ امریکایی فرمانروایی می کنند ...


ماجرا از این قرار است. ناظم ۳۷ ساله یک دبستان پسرانه در باختر تهران به دستِکم شش کودک ۸ تا ۱۱ ساله تجاوز جنسی کرده است. پس از گذشت چند ماه از این تبهکاری هولناک، اکنون مظفر الوندی، دبیر «مرجع ملی حقوق کودک» (از زیرمجموعه‌های وزارت دادگستری) و مسوول اجرای «کنوانسیون جهانی حقوق کودک» در ایران می‌گوید:
«... من معتقدم تمامی موارد به زور نبوده و در برخی موارد این گرایش‌ها دو طرفه بوده است»!

نامبرده، سخن خود را به زیور علم نیز آراسته‌ و افزوده اند:
«از نظر علمی نیز برخی اعتقاد دارند این کشش‌ها و گرایش‌ها به صورت دو طرفه در برخی مقاطع سنی وجود دارد»

گزارش کامل در پیوند زیر:

از «گوگل پلاس» با ویرایش و بازنویسی درخور از اینجانب: ب. الف. بزرگمهر

می نویسم:
در کشوری که مشتی حرامزاده و نابکار انگلیسی ـ امریکایی فرمانروایی می کنند، بیش از این نمی توان چشم داشت. درباره ی خود این به اصطلاح مسوول، تنها همان گفته ی شیخ اجل بس است که گفت:
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!

من اطمینان کامل دارم ـ و این نه از روی احساسات است ـ که با چنین روندی که کشور ما را به آن سو می رانند و با چنین نابکارانی بر سر کار که هر کدام دستکم یک ملیت اروپایی، کانادایی یا امریکایی در جیب و پول های هنگفت بادآورده در بانک های همان کشورها دارند، ایران را بسان فیلیپین و تایلند و ... به بهشت جهانگردان «سکس» دگردیسه خواهند نمود و از هم اکنون نیز همه ی نمودهای آن نیز به چشم می آید.

چنین زالوهای پست و بی شرفی هستند این ها از بالا تا پایین شان! من بر پایه ی تجربه ی شخصی خود تا هنگامی که بیش از بیست سال پیش در ایران بودم، می دانم که بسیاری از مسلمانان پاک سرشت، آن ها که دست شان به خون یا به پول شویی و چنین چیزهایی آلوده نیست، خون دل می خورند و بر این نکته نیز یکبار دیگر پافشاری می کنم که همه ی نیروهای ملی و میهن پرست خلق های ایران، همه ی ایرانیانی که به سرنوشت کشور خود دلبسته اند، باید همه ی نیروی خود را در آفرینش یگانگی ملی، کار سازمانی ـ سندیکایی و همدلی بایکدیگر با آماج سرنگونی این رژیم پلید ضدملی بکار گیرند. راهی دیگر، شوربختانه بر جای نمانده و هرگونه خوشخیالی به اصلاحات این و آن که همگی پیچ و مهره های پلید همین رژیم تبهکار و از آن بدتر بسیاری از کله گنده های شان وابسته و مزدور کشورهای امپریالیستی هستند، خاک پاشیدن به چشم حقیقت و کمک به نابودی و تکه پاره شدن کشورمان است.

ب. الف. بزرگمهر   ۱۴ امرداد ماه ۱۳۹۳
 

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!