صفحات

۱۴۰۳ تیر ۲۷, چهارشنبه

دشمن، این بار به ناموس خودمان چشم دوخته است! ـ بازپخشش

لات بی همه چیز «یانکی»: آن آقا درست می گویند و ما خود پیش تر پیشنهاد کمک را داده بودیم؛* گرچه، پل ما از درون دایره قرمز نظام شان می گذرد ...

آخوند پفیوز امنیتی رو به «کیر خر نظام» در گفتگویی دوتایی: آقا این بهترین بختی است که روابط گسیخته شده مان را پینه دوزی کنیم و با همکاری آن ها پل آشتی بسازیم.

«کیر خر نظام»: دشمن، این بار به ناموس خودمان چشم دوخته است! تو باز هم گول خوردی یا می خواهی ما را گول بزنی؟ مگر نشنیدی این غول بیابانی چه گفت؟!

آخوند پفیوز امنیتی: آقا! نمی خواهند که آنجا خیمه بزنند؛ می خواهند از آن رد بشوند؛ درست مانند قطاری که سر راه خود از درون تونل رد می شود. اصلا و ابدا جایِ نگرانی نیست ...

«کیر خر نظام» (با اندک برافروختگی): آن بار هم چنین مزخرفاتی سر هم کردی و ما را به نرمش واداشتی! ما هیچ سر در نمی آوریم؛ پل چرا باید از راهرو و دالان سر در بیاورد؟ این راه که دررو ندارد! دشمن می خواهد ما را به بن بست بکشاند و تو خودت را به آن راه می زنی ...

ب. الف. بزرگمهر   ۱۳ اسپند ماه ۱۳۹۸

https://www.behzadbozorgmehr.com/2020/03/blog-post_3.html

سرپرستِ کل «سازمان جهانی بهداشت»: «تدروس آدانوم چراغ گردسوز»، پیشنهاد کمک «ایالات متحد» به ایران برای رویارویی با ویروس را ستوده و گفته است: «مهم‌ترین نگرانی ما گسترش ویروس کرونا در ایران، کره جنوبی، ایتالیا و ژاپن است ... ما اکنون یک دشمن مشترک داریم و رویارویی با این ویروس برای بنای پل همزیستی آشتی جویانه، بسیار برجسته است.»

لات بی همه چیز «یانکی»: «دونالد ترامپ»، یکشنبه ی گذشته گفته بود که دولت او آماده ی کمک به ایران برای رویارویی با گسترش بیماری «کرونا» است و این کمک «وابسته به درخواست» جمهوری اسلامی یا همانا «گروهبندی های خرموش اسلام پیشه ی فرمانروا بر میهن مان» است.

گزیده گزارشی برگرفته از تارنگاشت دروغپردازِ و بی هیچگونه مسوولیتِ اخلاقیِ وابسته به وزارت امور خارجی یانکی ها: «رادیو فردا»  ۱۳ اسپند ماه ۱۳۹۸ (با ویرایش، پارسی و بازنویسی درخور از اینجانب:  ب. الف. بزرگمهر)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از دریافت دیدگاه ها و انتقادهای شما خرسند خواهم شد.