«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۴۰۳ مرداد ۴, پنجشنبه

از خواست بهوده و بجای زندانیان سیاسی در پشتیبانی از پخشان عزیزی پشتیبانی کنیم

در هر جا که هستیم از خواست بهوده و بجای زندانیان سیاسی در پشتیبانی از پخشان عزیزی پشتیبانی کنیم!* با رسانه ای نمودن هر چه گسترده تر این خواست برای جلوگیری از بدار آویخته شدن برومندترین فرزندان ایران زمین بدست رژیمِ در کردار دست نشانده ی امپریالیست ها و دیگر بهره کشان جهان از پیوندهای تبهکارانه ی بار هم بیش تر میان این رژیم پوشالی با چنان رژیم های تبهکاری که با روی کار آمدنِ دولتِ بله قربانگوی تازه با مهتری چاچولبازی به نام مسعود پزشکیان جانی تازه و زمینه ای نیرومندتر از گذشته یافته و هر دو سو برای شیره مالیدن به سر ناآگاه ترین توده های مردم کشورهای خود به آن سخت نیازمندند، دست شان را بویژه نزد توده های مردم و سازمان های مردم نهادِ هر کشور رو کنیم؛ بگذار همه تا آنجا که شدنی است، چنین بده بستان های تبهکارانه ای را به چشم جان ببینند و در برابر آن بایستند! بدین سان، آن خواست و دیگر خواست های بهوده و بجای دلاورترین فرزندان میهن مان را فرازی تازه بخشیم.

سرنگون باد گروهبندی های خرموش اسلام پیشه ی فرمانروا بر میهن مان در جنگی ساز و برگ یافته به جنگ ابزار!

برپا، پایدار و پیروز باد پیشانی یگانه ی خلق های ایران برهبری طبقه کارگر!

ننگ و نفرت بر همه ی رژیم هایی که به هر شوند سودجویانه و کوته بینانه از چنین رژیمی آدمکش پشتیبانی می کنند!

ب. الف. بزرگمهر   چهارم امرداد ماه ۱۴۰۳

* بنا بر اخبار منتشر شده، بند زنان اوین در اعتراض به حکم اعدام پخشان عزیزی در هواخوری بند زنان تحصن کرده و اعلام کرده‌اند که امشب به بند باز نمی‌گردند. زنان زندانی از مردم خواسته‌اند به این حکم ظالمانه اعتراض نمایند.

پخشان عزیزی زندانی سیاسی محبوس در زندان اوین که ماه‌ها تحت اتهام بغی قرار داشت روز گذشته توسط قاضی افشاری به اعدام محکوم شد. اتهام بغی یک اتهام ساختگی برای مرعوب ساختن فعالان صنفی، مدنی و سیاسی است که هدف اصلی آن سرکوب جامعه با هدف جلوگیری از اعتراضات و شکل‌گیری جنبش‌های اجتماعی است.

برگرفته از «تلگرام»   سوم امرداد ماه ۱۴۰۳

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!