صفحات

۱۴۰۳ تیر ۲۶, سه‌شنبه

نهیبی سرراست در رویارویی با دموکراسی!

نخست‌وزیر عزراییل: «نادان یابو» در نخستین نشست دولت پس از تیراندازی ناکام به لات بی همه چیز «یانکی»: «دونالد ترامپ» از «افزایش چشم زهره گرفتن های (تهدیدهای) آدمکشی (قتل) و تندخویی (خشونت) در رویارویی با (علیه) خود، خانواده‌ اش، وزیران و بلندپایگان برگزیده ی (مقامات منتخب) عزراییل» به آگاهی رساند (خبر داد) و این نهیب ها (تهدیدات) را «نهیبی سرراست در رویارویی با دموکراسی» دانست. وی یکشنبه ی گذشته به آگاهی رساند که از پاسبانی (پلیس) و دیگر نهادهای امنیتی عزراییل می‌خواهد تا در رویارویی (مقابله) با برانگیزش ها (تحریکات) به آدمکشی کارهای بایسته (اقدامات لازم) را انجام دهند.

گزیده ای برگرفته از گزارشی بزبان پارسی تازی گَزیده از تارنگاشت دروغپردازِ و بی هیچگونه پاسخگویی اخلاقیِ وابسته به وزارت امور برونمرزی یانکی ها: «رادیو فردا»   ۲۵ تیر ماه ۱۴۰۳ (با ویرایش، پارسی و پاکیزه نویسی درخور از اینجانب: ب. الف. بزرگمهر)

پی افزوده:

از آنچه این یابو بر زبان رانده می توان با اندک باریک بینی و بی کم ترین نیازی به روشنگری بیش تر به آرش «دیکتاتوری پرولتاریا» که بسیاری از آن میان، چپ نماهای جاخوش کرده در سازمان های کمونیستی دروغین از آن چون جِنّ از بسم الله ترس مرگ دارند، پی برد. هر آنچه برای بهره کشان جهان دمکراسی بشمار می آید، برای بهره دهان، دیکتاتوری است و هر آنچه برای بهره دهان، دمکراسی است، برای زالوهای مکنده دیکتاتوری است. دمکراسی برای بهره دهان، زمانی که بتوانند ساز و کار خود را استوار نموده و به فرمانروایی دست یابند تا هنگامی که هنوز نتوانسته و نمی توانند، برجای مانده های بهره کشی را از میان ببرند، همانا «دیکتاتوری پرولتاریا»ست؛ به همین سادگی در بنیاد خود!

این را نیز ناچارم جداگانه بیفزایم که هر آدم یا نیروی با گرایش چپی تا آن هنگام که نتواند مانش «دیکتاتوری پرولتاریا» را دریافته و همه ی کوشش خود را برای دستیابی به آن در کار و کردارِ خویش بکار گیرد، کمونیست به آرش راستین آن نبوده و چپی دروغین بشمار می رود.

ب. الف. بزرگمهر   ۲۶ تیر ماه ۱۴۰۳

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از دریافت دیدگاه ها و انتقادهای شما خرسند خواهم شد.