«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۴۰۳ تیر ۲۵, دوشنبه

دیدی؟! بازار را به اندازه ای گرم کردی که خودت هم نزدیک بود در آتشِ آن بسوزی

دیدی؟! بازار را به اندازه ای گرم کردی که خودت هم نزدیک بود در آتشِ آن بسوزی. حالا که دیگه قرار نیست سخنرانی تندی برای خرد کردن چانه ی آن پیرمرد هاف هافو از خودت در کنی،* روشنه که فهمیدی اونم می تونه پاتک بزنه و این بار بجای گوش، عضو شریف بدنت را بِبُرّه؛ حالا مثل اون هاف هافو که از تو بیش تر سیاست سرش میشه، باید دستت اومده باشه که جار و جنجال بپا کردن، می تونه شورش درست کنه و این بار بجای بهم ریختنِ اون مجلسِ پرچانگی (کنگره)، همه جا رو به آتش بکشه و تن خرپولا را از آخر و عاقبت کار بلرزونه؛ حالا دیگه بکبار برای همیشه آدم شو و فیلت یاد هندوستان نکنه! فهمیدی؟

از زبان این گیله زن:  ب. الف. بزرگمهر   ۲۵ تیر ماه ۱۴۰۳

* «من قرار نیست این‌جا باشم، الان باید مرده بودم ... تجربه بسیار سورئال بود ... از روی اقبال بود یا کار خدا، خیلی از مردم می‌گویند کار خداست که من هنوز زنده هستم ... قرار بود سخنرانی تندی علیه عملکرد وحشتناک دولت بایدن داشته باشم؛ ولی آن را با متن دیگری جایگزین کردم به امید این‌که کشور را متحد کنم ... نمی‌دانم این کار ممکن باشد. جامعه خیلی دچار تشتت شده است.»

گزیده ای از گفته های لات بی همه چیز «یانکی» در گفتگو با یکی از رسانه ها، برگرفته از تارنگاشت دروغپردازِ و بی هیچگونه مسوولیتِ اخلاقیِ وابسته به وزارت امور خارجی یانکی ها: «رادیو فردا»     ۲۵ تیر ماه ۱۴۰۳ (بختی برای ویرایش و پارسی نویسی همه سویه ی این گزارش نداشتم.  ب. الف. بزرگمهر)

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!