صفحات

۱۴۰۳ تیر ۲۲, جمعه

دگرگونی های بنیادین جز با رهبری و پیروزی سیاسی طبقه کارگر میهن مان شدنی نیست

دگرگونی های بنیادین اختسادی ـ هازمانی جز با رهبری و پیروزی سیاسی طبقه کارگر میهن مان  شدنی نیست و افزون بر شوندهای دانشورانه ی دیگر،* چنانچه «طبقه کارگر» نتواند به جایگاه سزاوار خود در بدست گرفتن فرماندهی سیاسی و هازمانی در همراهی تنگاتنگ با سایر نیروی های رنج و کار در پیرامون خود برای برونرفت از بن بستی که بدرازا نیز کشیده شده، کامیاب شود، ایران زمین در همه ی چارچوب ها و همپیوندی جغرافیای سیاسی کنونی خود از هم خواهد پاشید و یکی از بزرگ ترین آرزوها و آماج های کشورهای امپریالیستی بویژه «یانکی» ها و ریزه خوارانش در پیرامون ایران جامه ی کردار خواهد پوشید.

ب. الف. بزرگمهر   ۲۲ تیر ماه ۱۴۰۳

* این شوندها در نوشتارها و یادداشت های گوناگونی، همراه با پیش بینی های درخور و شایان درنگ که کم و بیش همگی درستی خود را سبز نموده اند، در میان نهاده شده اند؛ آماج این یادآوری خودنمایی و خودستایی که نیازی نیز به هیچکدام شان ندارم، نیست که هشداری است پافشارانه به همه ی کارگران پیشروی میهن مان و نیز گوشزدی به آن دسته از دیگر نیروهایی که از سرِ نادانی همچنان لَنگ لَنگان یا پاورچین پاورچین، دنبال کون «الاغ های سوسیال دمکرات»، «لیبرال دمکرات» ها و مانند آن ها گام برمی دارند و بجای پشتیبانی همه سویه، نه تنها در گفتار که در کردار از «طبقه کارگر» و دیگر نیروهای کار و زحمتِ رویهمرفته جانفشان میهن مان، آن ها را به دنباله روی از نیروهای آزادیخواهی که آزادیخواهی شان چارچوب تنگ و بسته ای داشته و از خواست های بورژوا دمکراتیک فراتر نمی رود، فرامی خوانند.  

ویدئوی پیوست (برگرفته از «تلگرام» ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۳ ـ برنام از آنِ من است. ب. الف. بزرگمهر) : دگرگونی های بنیادین جز با رهبری و پیروزی سیاسی طبقه کارگر میهن مان شدنی نیست



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از دریافت دیدگاه ها و انتقادهای شما خرسند خواهم شد.