صفحات

۱۴۰۳ شهریور ۱۲, دوشنبه

جان توده های مردم، کم ترین ارزشی در برابر خواست های تبهکاران فراراست ندارد

رسانه های امپریالیستی ـ سیهونیستی در آرنگ های پرهیاهو و پر و پیمان شان، جان باختن شش گروگان اسراییلی در یکی از دهلیزهای شناسایی شده که گویا پیش از رسیدن نیروهای رزمی «عزراییل» به آنجا بدست هموندان جریان بدخیم و ابزار دستِ «حماس» کشته شده اند را با آماج کژدیسه نمودن هستینگی رویدادها و پایدار نمودن روز و روزگار پا در هوای توده های مردم آن کشور که در کردار، گستره ای بس بزرگ تر از آن میان، ایران را نیز دربرگرفته و بیم گسترش باز هم بیش تر آن نیز می رود با برجستگی بسیاری به نمایش نهادند. پاسخ توده های مردم زیر ستم رژیم «عزراییل» در آن کشور، پرخاش های گسترده ی خیابانی در «تِل آویو» و چندین شهر دیگر آن کشور و دست از کار کشیدن گروه های بزرگی از کارگران و کارمندان، پیرو فراخوان ارزشمند و بهنگام «باهماد دربرگیرنده ی(عمومی) کارگران» بود که همچنان پی گرفته می شود و آنگونه که کارشناسِ ایرانی تبار «عزراییلی» در یکی از رسانه ها بر زبان رانده، نشانه ی بزرگ ترین و چشمگیرترین شکاف هازمانی و سیاسی در آن کشور تاکنون بوده است.

پاسخ توده های مردم زیر ستم رژیم «عزراییل» در آن کشور با آنکه در بخش بزرگی به بهانه ی آزاد شدن بیدرنگ سایر گروگان های در بند «حماس» و کنار آمدن با آن جریان ابزارِ دست است، نشان از شناخت گسترده و تا اندازه ای ژرف شان از سرشت «نادان یابو» و دیگر تبهکاران فراراست تمرگیده در بالاترین جایگاه های فرمانروایی در آن کشور دارد. این پرخاش ها که شمار همپایان آن را میان دویست و پنجاه هزار تا نیم میلیون تن برآورد نموده اند،۱ بسی گسترده تر از پرخاش های رو به گسترش نهاده ی ماه های پیش از یورش ناجوانمردانه ی «حماس» به شهروندان «عزراییل» است که ترس رژیم پلید فرمانروا بر آن کشور را برانگیخته بود؛ پرخاش هایی که همان هنگام با خود می اندیشیدم آن رژیم پلیدِ و بویژه «نادان یابو» بیگمان دست روی دست ننهاده و در پی ترفندی برای رویارویی با آن برخواهند آمد. بدین سان، نخشه ی «نادان یابو» و همپالکی ها که بی هیچ گمان و گفتگو پشتیبانی و همراهی امپریالیست های «یانکی» نیز در آن نخش داشت،۲ دستکم تاکنون در این سویه، نه تنها به آماج دلخواه آن نرسید که به ناهمتای خود نیز دگردیسید.

مردم نیک دریافته و باز هم بیش تر درخواهند یافت که جان توده های مردم، چه عرب و چه یهودی یا ...، کم ترین ارزشی در برابر خواست های طبقاتی و سیاسی تبهکاران فرا راست فرمانروا و امپریالیست های پشتیبان شان ندارد؛ همچنانکه در جاهای دیگر جهان نیز که رژیم تبهکار و سزاوار سرنگونی دزدان اسلام پیشه ی فرمانروا بر میهن مان، نمونه ای گویا از آن میان است، چنین بوده و همچنان هست. تنها تراز آگاهی توده های مردم نخشی نشانه گذار و بازدارنده در برابر آن خواست ها دارد.

ب. الف. بزرگمهر  ۱۲ شهریور ماه ۱۴۰۳

پی نوشت:

۱ ـ  بنگرید به ویدئوهای کوتاه زیر:

https://www.youtube.com/shorts/LElXKfbzNFU

https://www.youtube.com/shorts/eO5fF8Qt3IQ

۲ ـ «برنامه ای که ریخته بودی با آنکه مهار کار از دستت در رفت تا اندازه ای ببار نشست»  ب. الف. بزرگمهر   ۲۶ مهر ماه ۱۴۰۲

https://www.behzadbozorgmehr.com/2023/10/blog-post_73.html


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از دریافت دیدگاه ها و انتقادهای شما خرسند خواهم شد.