صفحات

۱۴۰۳ شهریور ۳۱, شنبه

... و خشم الله را آنچنان برمی انگیزی که پرندگان اَبابیل را بسویت بسیج کند

ای وای! خاک بر سرم! با این کار، دین و آیین آسمانی ـ ریسمانی را زیر پا نهاده و خشم الله را آنچنان برمی انگیزی که پرندگان اَبابیل را بسویت بسیج کند؛ پرندگانی که در ولایت مُقَدّس مان دیگر به پرتاب سنگ ریزه به سر و کولَت خشنود نبوده، چشم و چالت را نشانه می گیرند تا هر آنچه پیش تر به باد نداده باشی را هم به باد دهی!

ب. الف. بزرگمهر   ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۳

محمد ترابی، دبیر «انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران» در گفتگویی با «تارنگاشت جماران» با اشاره به «دخالت روزافزون و بی‌پایان نهاد حراست» در چالش های دانشگاه، گفت:
«حراست دانشگاه تهران تعداد زیادی کارمند خانم را به‌عنوان حجاب‌بانان استخدام کرد که برخوردهایشان بسیار زننده و غیرعرف دانشگاهی بوده است.»

او افزود این حجاب‌بانان که در صحن دانشگاه می‌چرخیدند و در برخی موارد از ورود دانشجویان به دانشگاه ممانعت می‌کردند، مزاحمت‌های به شدت زیادی را برای دانشجویان هم آقا و هم خانم ایجاد کردند و «هر روز در ورودی و صحن دانشگاه مستقرند.»

ترابی همچنین با اشاره به «پرونده‌سازی و سرک‌کشیدن در زندگی شخصی دانشجویان و اساتید» ازسوی «حراست»، گفت: «ما سال جدید را داریم در شرایطی شروع می‌کنیم که خیلی از دانشجوها احکامی گرفتند و در معرض خطر اخراج‌اند.» به گفته او، پرونده اغلب این دانشجویان مربوط به «فضای مجازی و پوشش» و مرتبط با خارج از محیط دانشگاه است.

برگرفته از «تلگرام»  ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۳

بختی برای ویرایش آنچنانی این گزارش نداشتم.  ب. الف. بزرگمهر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

از دریافت دیدگاه ها و انتقادهای شما خرسند خواهم شد.