«مردم در روی زمین برای کامیاب شدن یک چیز کم دارند و آن اعتماد به یکدیگر است؛ ولی این دانش برای کسانی که قلبی کوچک و روحی پست دارند و جز قانون سود شخصی هیچ قانونی نمی شناسند، دسترس پذیر نیست.» فارس پورخطاب هراتی

والاترین کاربرد نویسندگی این است که آزمون را به دانایی فرارویاند! ایگناتسیو سیلونه

۱۴۰۳ مهر ۲۸, شنبه

چون موش از سوراخی به سوراخی دیگر گریخت و مردم بی پناه بسیاری را به کشتن داد

آن «چهره‌ی‌ درخشان مقاومت و مجاهدت ... با عزم پولادین در برابر دشمن ظالم و متجاوز ایستاد؛ با تدبیر و شجاعت به او سیلی زد»* و پس از به کشتن دادن شمار بسیاری زن و کودک و کهنسال که پناهگاهی در برابر بمباران های پی در پی نداشتند، چون موش از سوراخی به سوراخی دیگر گریخت و در فرجامِ کارزار از «حضرت عزراییل زمینی» آزادی خویش را در برابر شماری از یهودیان بیگناه به گروگان گرفته شده که هنوز نیمه جانی داشتند، درخواست کرد؛ حال ما نمی دانیم این مجاهد «فی سبیل الله»* براستی به «معراج شهیدان»* که نمی دانیم کدام جهنم درّه ای در بهشت یا جای دیگر است، پرواز کرده یا پس از ساخت و پاختی از پیش برنامه ریزی شده با «حضرت عزراییل زمینی لعنت الله علیه»، جایی در مصر و اینا نشسته با میزبانان خود چای می نوشد؛ ولی می انگاریم پر کشیده و چون «حاج قاسم» و «مجاهد اکبر»: اسماعیل هَنیه همراه با حوریان نوید داده شده از سوی الله در بهشت برین با رِنگ «قاسم آبادی» سرگرم دست افشانی و پایکوبی و کون جُنبانی است؛ روح همگی شان شاد و راه شان پر رهرو!

از زبان سلطان علی گدای بی کینه:  ب. الف. بزرگمهر   ۲۸ مهر ماه ۱۴۰۳

* بسم الله الرّحمن الرّحیم

ملّتهای مسلمان! جوانان غیور منطقه!

مجاهد قهرمان، فرمانده یحیی السّنوار، به یاران شهیدش پیوست.

او چهره‌ی‌ درخشان مقاومت و مجاهدت بود؛ با عزم پولادین در برابر دشمن ظالم و متجاوز ایستاد؛ با تدبیر و شجاعت به او سیلی زد؛ ضربه‌ی جبران‌ناپذیر هفتم اکتبر را در تاریخ این منطقه به یادگار گذاشت؛ و آنگاه با عزّت و سربلندی به معراج شهیدان پرواز کرد.

کسی چون او که عمری را به مبارزه با دشمن غاصب و ظالم گذرانده است، سرانجامی جز شهادت شایسته‌ی او نیست. فقدان او برای جبهه‌ی مقاومت البتّه دردناک است، ولی این جبهه با شهادت برجستگانی چون شیخ احمد یاسین، فتحی شقاقی، رنتیسی و اسماعیل هنیّه از پیشروی باز نماند، و با شهادت سنوار هم کمترین توقّفی نخواهد داشت؛ باذن الله. حماس زنده است و زنده خواهد ماند.

ما چون همیشه، در کنار مجاهدان و مبارزان بااخلاص خواهیم ماند؛ بتوفیق من الله و عونه.

اینجانب شهادت برادرمان یحیی السّنوار را به خاندانش، به همرزمانش، و به همه‌ی دلبستگان جهاد فی‌سبیل‌الله تبریک، و فقدانش را تسلیت میگویم.

والسّلام علی عباد الله الصّالحین

سیّدعلی خامنه‌ای؛ ۱۴۰۳/۷/۲۸

برگرفته از «جماران»  ۲۸ مهر ماه ۱۴۰۳

هیچ نظری موجود نیست:

برداشت و بازنویسی درونمایه ی این تارنگاشت در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید!
از «دزدان ارجمند اندیشه و ادب» نیز خواهشمندم به شاخه گلی بسنده نموده، گل را با گلدان یکجا نربایند!

درج نوشتارهایی از دیگر نویسندگان یا دیگر تارنگاشت ها در این وبلاگ، نشانه ی همداستانی دربست با آنها نیست!